Garanti, reklamation og service

Sådan opretter du en servicesag

Bang & Olufsen produkter kommer altid med minimum to års garanti. Oplever du mod forventning fejl eller mangler på dit produkt, kan vi hjælpe dig.

Er der tale om reklamtion på TV eller højttalere bør du tage kontakt til din nærmeste Bang & Olufsen butik.

Oplever du fejl på Bluetooth højttalere, hovedtelefoner eller in-ears, kan produktet sendes til reperation ved at oprette en reklamationssag gennem nedenstående link.

Det er vigtigt at du har serienummeret på dit produkt klar, når du starter processen.

Sådan starter du din servicesag:

  • 1

    Klik på "START DIN SERVICESAG" herunder og derefter på "Click Here". Chatbotten åbner nu i højre hjørne, som guider dig gennem proccessen.

  • 2

    Hvis chatrobotten vurderer at dit produkt skal sendes til reperation, modtager du et fragtlabel til din mail. Send dit produkt retur, så fejlen kan udbedres. Forvent mellem 7 - 14 dage, inden du har dit produkt retur.

  • 3

    Når du har modtaget dit produkt retur, har du 2 års garanti på den eller de udskiftede dele. Bliver dit produkt ombyttet til et nyt, har du ny fabriksgaranti på produktet, som dækker op til 2 år, og nogle gange længere afhængigt af produktet.